Tuesday 23 October 2012

10s god.!!

Yaahhooooo!! hoooreeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!! Alhamdulillahhhhhh.... Tqvm Allah... akhirnya Sang Pencipta mengabulkan doaku tempohari.....

Pagi tadi p checkup kat Klinik Desa...awal2 lagi misi kesayanganku menyapa aku n bagitahu aku one 'Gud News'.....hah, guess wat?? dag dig dug jantungku masa tu....misi tu ckp dis pregnancy time, aku bebas dr Diabetes ; GDM!! alhamdulillah...hai, rase nk melompat jek kat situ rasanyer...hnya tuhan yg tahu...

Yela, last time da penat da turun naik p kenek jumpe misi, jumpe doc...semata2 nak amik bacaan gula dlm drh...ape owg panggik ek..amik bacaan bsp'...lau 2 tahun lepas, ingat lagi aku bulan Ramadhan, masa sahur pun kena amik gak bsp...da le kena amik 4 bacaan bsp tiap2 ari...aiyooo... sabo jekla...

But dis time, i've to be careful jgk...kena control diet jgk....takot gak lau tiba2 misi n doc x puas ati, suruh aku minum air gula yg x sedap tu lagi...buuueeeelkkkkkk!! tetibe jek rase nk muntah!! err...nauzubillah...

k La, semoga anakku dlm kandungan ini sht walafiat hendaknya...n bakal menjadi bayi yg comel, sht, cerdik n jadi ank soleh hendakNya.....Aminnnn............. ;)

No comments:

Post a Comment

You Might Also Like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

. . .me,hiM n uS. . .

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers